

Politica de Anulare a Rezervărilor
Avansul achitat este nerambursabil. Înțelegem că pot apărea situații neprevăzute care necesită modificarea planurilor de călătorie, dar pentru a asigura o comunicare transparentă și o gestionare echitabilă a rezervărilor, Rey Chalet aplică următoarea politică de anulare:
1. Anularea rezervării
În cazul anulării rezervării, avansul achitat nu se rambursează.
2. Neprezentarea (no-show)
În cazul în care oaspetele nu se prezintă la locație la data convenită și nu a transmis în prealabil o notificare de anulare, rezervarea se consideră anulată automat, iar avansul achitat nu se rambursează.
3. Anulări din motive obiective
În situații excepționale (ex. probleme medicale grave, evenimente de forță majoră), Rey Chalet își rezervă dreptul de a analiza individual cererea de anulare. Cererea de anulare din motive obiective trebuie transmisă cu cel puțin 24 de ore înainte de check-in, iar în astfel de cazuri, se poate oferi fie reprogramarea sejurului, fie rambursarea parțială a avansului, în funcție de circumstanțe și documente justificative.
4. Solicitarea anulării
Toate solicitările de anulare trebuie transmise în scris, prin e-mail, de pe adresa utilizată în procesul de rezervare. Data de referință pentru calculul termenului de anulare este cea a primirii e-mailului de către echipa Rey Chalet.
5. Rambursarea avansului
În cazul în care se întrunește condiția de anulare din motive obiective (cu documente justificative), rambursarea avansului se va efectua în termen de 5 zile lucrătoare de la confirmarea anulării, în același cont bancar din care a fost efectuată plata.
Informații legale
Termeni și CondițiiPolitica de RezervarePolitica de AnularePolitica de ConfidențialitateANPC - Protecția ConsumatorilorInformații companie
REY CATALINA Intreprindere Individuala
CUI: 50146402
Nr. Reg. Com.: F33/287/2024
Adresa:
Str Tudor Vladimirescu nr. 9
Vatra Dornei, Suceava
Plăți securizate
Plățile sunt procesate securizat prin Netopia Payments
Conform cerințelor PCI DSS